بصيرت‌ بهترين سلاح در برابر جنگ نرم دشمنان است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، ‌محمدحسين رجبي دواني در حاشيه مراسم اختتاميه هجدهمين سالروز تأسيس كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان دين و اسلام همواره و در طول تاريخ بشري بصيرت مسلمانان را مورد هدف قرار داده‎اند و با نفوذ بين آنان زمينه اختلاف و تفرقه‌اندازي را فراهم مي‌سازد‌ تا به خواسته‌هاي خود برسند، بنابر‌اين بصيرت بهترين سلاح براي خنثي‌سازي نقشه‌هاي دشمنان در ميدان جنگ نرم دشمن است.
اين استاد دانشگاه ادامه داد: بصيرت و آگاهي مي‌تواند جامعه را به كمال معنويت برساند و نبود آن باعث از دست دادن فرصت‌ها مي‌شود.
وي بيان داشت: تجديد يك انقلاب به مراتب سخت‌تر از ايجاد يك انقلاب است و زحماتي كه علي عليه السّلام براي تجديد انقلاب پيامبر صلّي الله عليه و آله و سلّم كشيدند، سنگين‌تر از انقلاب خود پيامبر بود، زيرا ارزش‌ها تغيير كرده بود و معنويات هرس و ماديات جاي آن را پر كرده بود.
اين محقق و پژوهشگر كشور اظهار داشت: حضرت علي عليه السّلام قرباني بي‎بصيرتي مردم زمان خودش شد، از همان زمان افراد بي‌بصيرت فرصت ناب را از عالم اسلام گرفتند و با لجاجت خود نگذاشتند خلافت به دست صاحبان اصلي برسد كه با پيروزي انقلاب اسلامي زمينه براي رساندن پرچم اسلام به صاحب بر حقش فراهم مي‌شود.

* تا زماني كه بصيرت باشد، انقلاب از گزند آسيب‌هاي فرهنگي در امان است
رجبي دواني ادامه داد: تا زماني كه بصيرت در جامعه باشد، انقلاب اسلامي از گزند آسيب‌هاي فرهنگي و اعتقادي به‎دور خواهد بود.
اين استاد دانشگاه افزود: در عصر زندگي ما آئين پيامبر و ائمه اطهار عليهم السّلام در جامعه محقق شده است و هيچ حكومت مشروعي تا زمان برقراري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران روي كار نيامده بود كه اين نشانگر بصيرت بي‌نظير مردم مؤمن كشور است.
وي اظهار داشت: مردم ايران با حضور در صحنه در روز 9 دي بصيرت و آگاهي خود را بر همه ثابت كردند و با دفاع از جايگاه ولايت فقيه و با تبعيت از دستورات رهبري پرچم ولايي را شناختند و مسير خود را از مسير فتنه‌گران جدا كردند كه اين نشانه وفاداري مردم به ولايت است.
وي ادامه داد: دشمنان در طول تاريخ بشري بصيرت مسلمانان را مورد هدف قرارداده‏اند، بنابراين بصريت‌افزايي در جامعه مهم‌ترين رسالت مردم و به ويژه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1842
بازدید کل : 217875
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1